If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
боли го фара дилъра, щото той е дилър и на Фиат, Мазерати, Рено, Нисан, Дачния и не знам още колко марки.
Така че 2 коли повече или по- малко в изложбената зала му е все тая
боли го фара дилъра, щото той е дилър и на Фиат, Мазерати, Рено, Нисан, Дачния и не знам още колко марки.
Така че 2 коли повече или по- малко в изложбената зала му е все тая
Точно, даже тука имаше някакъв плах шоурум на булевард Христофор Колумб от няколко години и него го няма, за какви разходи може да говорим тогава, марката не се популяризира. Единствената реклама която видях беше на Жулиета с Ума Търман и то само един път, т.е. не е тиражирана много. И това за години и години.
Ми,кой купува нова Алфа тук,че да има голям шоурум???
А и за голям шоурум трябват модели.
Не,че представителите правят нещо за да популяризират марката,но и самите българи не искат Алфа и принципно италиански автомобили.
В Атина има 8 шоурума,в Солун два,в Солун имаше три и отделен на Ланча,но гърците харесват италиански автомобили...una faccia una razza,тук искаме deutsche wagen....немски вагини.
Е шоурума на Колумб поне последно като ходих преди 3-4 месеца си беше там Даже съв виждал и в други градове шоуруми
Е чак да влизам не съм, но преди имаше емблема на фасадата на сградата сега чеп, затова си мислех че е затворен. Е сложи сега ръка на сърцето и кажи, колко коли имаше вътре?
Вносителят е дилър още и на Опел и Мазда и наистина не обръща внимание толкова на продажбите на италианските коли, с изключение на лекотоварната гама на Фиат, ма то с Митко и Жужа, колко ли да продаваш, като в техните класове има по-евтини варианти за служебни коли...
Попаднах на интересно четиво за български принос в развитието на Алфа. И то професионален. Вилнер са разработили тунинг пакет за МиТо. Ето и статията
Според слуховете хечбекът Mito слиза от конвейера през 2015-а, за да отстъпи място на модел със задно предаване. На този етап обаче това са само спекулации и малката Alfa все още предизвиква интерес, предимно сред женската аудитория. Моделът Mito обаче има и наточена версия, която разполага с мощност от 155 конски сили. Именно такава кола е обект на доразработка на българското тунинг ателие Vilner. След ъпгрейд на електрониката са постигнати 147kW (200hp) и 297Nm.
Другите промени са свързани с доработка на екстериорната и интериорна част на автомобила. Основният цвят на екстериора е червен металик с перлен ефект, а огледалата, дръжките на вратите, решетките, ринговете на стоповете, антикрилото и дифузьора са решени в черен лак. Интериорът е с напълно нов дизайн. Комбинирани са набук, кожа с карбонов ефект и напа. Пластмасите в интериора са метализирани с алуминиев ефект. Предните колани са сменени с червени. Картинката се завършва от 17-цолови лети джанти.
Колата е напълно обслужена, със сменени всички консумативи, платени данъци и такси. Цената на тунингования автомобил е 13 000 евро - двойно повече от обикновено употребявано Mito. Излиза, че най-скъпото предложение е именно гореописаната тунингована Alfa от Vilner. Останалите Mito са по-евтини, но естествено и доста по-стандартни по отношение на оборудване.
Справка във впечатляващата база данни на най-голямата автомобилна страница в България mobile.bg и в сайта за безплатни обяви на частни лица Bazar.BG показва обаче, че изборът на екземпляри от модела съвсем не е голям. Най-евтиното Mito, което се продава у нас, струва малко повече от 13 500 лв. (вижте повече). Най-скъпата недоработена такава Alfa пък се предлага в БГ за 23 000 лв. (вижте повече). Останалите такива коли, които се продават в България, можете да разгледате ТУК и ТУК.
Alfa Romeo 4C Spider
FIAT планира да върне Alfa Romeo в играта през следващите няколко години. Освен потвърдения за 2015 г. 4C Spider компанията ще представи не по-малко от седем модела до 2018 г. Първият представител на Alfa ще бъде Spider през 2016-а. Той ще споделя платформа от Mazda MX-5 Miata. След него ще се появи седан и комби версии на Giulia до 2017 г., а година по-късно и Alfetta. Италианската марка работи и върху кросоувър, планиран за 2017 г., и по-голям SUV за 2018 г.
Тези нови модели ще използват новоразработена архитектура със задно задвижване и задвижване на всички колела, която носи името Giorgio. Благодарение на нея Alfa Romeo се цели в увеличение на годишните продажби от 100 000 през миналата година до 500 000 бройки до края на десетилетието.
Повече информация ще бъде разкрита на 6 май, когато FIAT ще представи бъдещия си индустриален план, включително и бъдещите инвестиции, както и всички нови модели, които групата планира да произведе.
Агенция Speed-Press
Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
Нещо вече не им вярвам .
По назад в темата ( по спомен 2010г. ) имаше план за 14-15година , в която трябваше да има Джулия седан и комби , Мито с 5 врати , Джулиетта комби и малкият СУВ . Какво имаме в момента от това ?
Само непланираният тогава 4С е светлинката в тунела .
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
sigpic
Alfa Romeo 4C Spider
FIAT планира да върне Alfa Romeo в играта през следващите няколко години. Освен потвърдения за 2015 г. 4C Spider компанията ще представи не по-малко от седем модела до 2018 г. Първият представител на Alfa ще бъде Spider през 2016-а. Той ще споделя платформа от Mazda MX-5 Miata. След него ще се появи седан и комби версии на Giulia до 2017 г., а година по-късно и Alfetta. Италианската марка работи и върху кросоувър, планиран за 2017 г., и по-голям SUV за 2018 г.
Тези нови модели ще използват новоразработена архитектура със задно задвижване и задвижване на всички колела, която носи името Giorgio. Благодарение на нея Alfa Romeo се цели в увеличение на годишните продажби от 100 000 през миналата година до 500 000 бройки до края на десетилетието.
Повече информация ще бъде разкрита на 6 май, когато FIAT ще представи бъдещия си индустриален план, включително и бъдещите инвестиции, както и всички нови модели, които групата планира да произведе.
Агенция Speed-Press
Някъде прочетох че Макарона казал че на база на MX-5 че е някакъв Абарт а не Алфа Ромео... аха да излезе читав автомобил и пляс през колената...
Comment